streda, 4. decembra 2013

Banánové muffiny z celozrnnej múky

Potrebujeme:

3 zrelé banány (najlepšie prezreté)
1,3 dl oleja
2 vajcia
250g celozrnnej múky
100g hnedého cukru
 prášok do pečiva
0,5 dl mlieka /pozor! nie 0,5 litra/
Banány rozpučíme vidličkou.

Do misy si odvážime suché ingrediencie.

Vajíčka vyšľaháme s olejom.
Tie potom primiešame do suchých surovín.
Nakoniec pridáme roztlačené banány a mlieko.

Pečieme 20 minút pri 200°C. Treba ich sledovať - niekedy
ich treba piecť trošku dlhšie ...
Pridávam aj link na blog, kde som ich našla ;)


10 komentárov:

  1. Muffiny s banánmi sú skvelé tiež ich pripravujeme a tak isto používam aj hnedý cukor, dá im to skvelú farbu. Tak sa mi vidí že som tu u vás ešte nebol. Ale to sa zmení. Už ste mojej "čítačke".

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, Vaše muffinky vyzerajú super, tak som ich vyskúšala urobiť podľa Vášho receptu a výsledok bol, že som ich všetky vyhodila do koša..nieže by som chcela, ale nedali sa jesť, neboli vôbec upečené, iba na povrchu. Porovnala som recept podľa linky, ktorú ste označili a tam som nenašla mlieko, ktoré sa u Vas v recepte objavilo, tak teraz neviem, kde sa vyskytol problém..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mlieko som pridala, lebo cesto sa mi zdalo príliš tuhé ... ale je to len poldecáčik :D
      Minule sa mi ale podarilo namiesto 0,5 dl dať 0,5 l ... dovidenia muffiny :DDD
      A možno to závisí aj od rúry - treba piecť dlhšie ;o)

      Odstrániť
  3. Nádherná stránka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ... ;o) teraz na ňu nemám veľa času ...

      Odstrániť
  4. Dobrý deň,


    Všimli sme si, že máte veľa chutných receptov na Vášom blogu a chceli by sme Vám predstaviť našu novú webovú stránku http://www.hladatrecepty.sk/ kde si naši užívatelia môžu vyberať z vyše 85 000 pozbieraných receptov. Na stránke sme vytvorili tiež rebríček Top blogov, kde nájdete všetky pridané blogy a môžete pridať aj ten Váš. My skopírujeme všetky recepty a používatelia ich potom môžu nájsť pomocou nášho vyhľadávača. Ak však kliknú na recept, tak ich presmeruje na Vašu stránku a tým pádom stúpne automaticky návštevnosť Vášej stránky. Nemusíte sa obávať, všetko Vám ponúkame úplne zadarmo.
    Hladatrecepty.sk má svoje sesterské webové stránky na celom svete. Budeme veľmi radi keď sa stanete súčasťou tejto veľkej rodiny.
    V prípade že máte nejaké otázky obráťte sa na nás.

    S pozdravom,
    Tunde
    info@hladatrecepty.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za super receptík, dnes som vyskušala, len toho mlieka som dala asi 2x ako bolo v recepte.Stred muffinu bol mokrejší, ale to tým banánom, a prekvapilo ma,že moc nepodrástli v rúre. Malej veeeeľmi chutili a ja som bola spokojná,že papáme niečo zdravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Muffinky su super..este obcas pridam ovsene vlocky do cesta,kakao alebo oriesky a su tiez super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Muffinky su vyborne, piekla som s bielou aj horkou cokoladou. Dakujem za recept.

    OdpovedaťOdstrániť